6 -mesačná recenzia: Knihy, ktoré sú v súčasnosti podhodnotené

po ďalšom prehľade, sú novou funkciou spoločnosti GoCollect. Fanúšikovia NFL vedia o tréneroch, ktorí hádzajú červenú vlajku, aby požiadali o preskúmanie hry. Tento blog sa bude pozerať z pohľadu čitateľa na zámer blogu a či autor mal pravdu s radou. Chcem, aby naši čitatelia vedeli, že mám v tejto recenzii výhodu času na svojej strane. Žiadny recenzent nemôže byť stále dokonalý. Vyhodme teda červenú vlajku … môj článok, knihy, ktoré sú v súčasnosti podhodnotené.

Používanie GoCollect

Skutočnosť, že mnohí čitatelia si neuvedomujú, je, že autori, ktorí píšu pre GoCollect, nedostanú žiadne výhody. Dostávame rovnaké údaje, ktoré získate v rovnakom čase. Mnohí z nás sa prihlásili na odber spoločnosti GOCOLLECT, pretože sme si uvedomili, že údaje sú teraz dôležitým nástrojom vo svete investovania. Pred rokmi ste mali možnosť získať horúcu knihu skôr, ako o tom ostatní vedeli, ale to sa zmenilo s internetom. Každý teraz dostane „horúce“ správy pri rekordnej rýchlosti, takže údaje o predaji a trendy sú teraz, kde môžete získať výhodu oproti ostatným zberateľom.

GoCollect vám dáva údaje o predaji a trendy v stráviteľnom formáte. Používam ho na nájdenie kníh „Blue Ocean“, ktoré ostatní nevidia ako horúce, ale tieto knihy majú potenciál. Tento článok bol úplne prvým, ktorý som napísal v knihách, o ktorých som mal veľmi malý záujem, ale mal potenciál. Preskúmam svoj vlastný článok, pretože chcem zistiť, či mám pravdu pri týchto voľbách kníh, ktoré neboli na radare iných.

Vybrané knihy

Prvá kniha, ktorú som vybral, bol Booster Gold #1. Dôvod, prečo som túto knihu vybral, bol potenciál postavy. Tiež som sa rád pozeral na menšiu investíciu, ktorá by mohla mať skvelú návratnosť. Mnoho čitateľov si nemôže dovoliť spadnúť tisíce dolárov na knihu, takže som musel prísť s niečím, čo bolo cenovo dostupné. Táto kniha by sa tiež mohla odvolať na tých investorov s vysokým dolárom, ktorí možno chceli diverzifikovať svoje investície s určitým rizikom.

Ďalšou knihou, ktorú som vybral, bol Saban’s Mighty Morphin Power Rangers #1. Musím sa priznať, že som nikdy nebol fanúšikom televíznej show. Mal som brata, ktorý to pravidelne sledoval, ako aj synovec, ale nie ja. Lekcia, ktorú som sa naučil ako investor, je, že niekedy nejde o to, čo sa mi páči, ale o to, čo je dôležité fanúšikovia a ostatní investori. Táto kniha mala opäť malý FMV, takže opäť nebola na radare väčšiny fandov.

Parametre recenzie

Znovu nastavím obdobie preskúmania na čas 14. novembra 2020 a pôjdem až do 30. mája 20121. Dátum začiatku je jeden deň po tom, čo článok išiel do tlače a pokračuje zhruba šesť mesiacov. Toto krátke okno má dobrú dĺžku na preskúmanie vašej investície. Umožňuje vám určiť, aký bude váš ďalší krok: Držte, predajte alebo kúpte viac.

Zavolal som dobrý hovor?

Posilňovacie zlato #1
Trend triedy

9,8+37,3%

9,6+29,9%

9,4 +50,6%

9,2+48,2%

Žiadna červená je vždy dobré znamenie. V rôznych stupňoch sa vyskytlo niekoľko ďalších predajov, ale nestačilo na vytvorenie údajov, ktoré by som mohol nahlásiť trendy.

Zdá sa, že 9.2 môže byť prerušením nákupu, ak hľadáte dopyt od kupujúcich.

Saban’s Mighty Morphin Power Rangers #1
Trend triedy

9,8+75,7%

9,6+169,7%

9,4 +234,3%

9,2+66,7%

Opäť nebolo dostatok predaja pod úrovňou 9.2 na generovanie trendov. To ukazuje, že v tejto chvíli by sa knihy pod 9.2 nemali považovať za investičné, ak chcete nájsť veľkú skupinu kupujúcich.

Okamžitá analýza

Som hlboko sklamaný z Booster God #1. Komické knihy explodujú v hodnote a napriek tomu sa táto kniha stále ignoruje. Stále verím v postavu príliš veľa na to, aby som túto knihu vyhodil. Problém je, že ak ste túto knihu kúpili pre krátkodobú hru. V porovnaní s inými knihami si vážne nedosahoval výkonnosť.

Na základe čísel by ste mali byť veľmi ohromení mojím odporúčaním Saban’s Mighty Morphin Power Rangers #1. Ja niesom! Známky 9,6 a 9,4 mali dva kníhkusové tržby pre tie známky, ktoré podľa všetkého ovplyvňovali čísla. Pozeral by som sa na to ako na úpravu cien; nevzdelaný kupujúci, ktorý si kúpil veľmi vysoko; alebo možná manipulácia s trhom kupujúcim a predávajúcim. Ak vylúčíte tento predaj, táto kniha stále pôsobí pri peknom klipe, aby ho odôvodňovala buď predávaním teraz, a uvedomením si zisku alebo si ho udržiava a dúfa, že odteraz ešte väčšie výnosy.

Ako sa teda hodnotím?

Nikdy nie som na sebe ľahký. Čitatelia si zaslúžia najlepšie. Bol to môj prvý pokus skutočne sa pokúsiť napísať článok o knihách „Blue Ocean“, ktoré mali dlhodobý potenciál, ktorý ostatní ignorovali. Mal som to spomenúť viac v článku. Prial by som si tiež, aby som preskúmal viac o ďalších možných prvých vystúpeniach Rangers, pretože niektorí naznačujú, že ďalšia kniha by mohla byťnull